BAUELEMENTE BAU

В брой 2/2013

Съветите за сигурен успех от Гюнтер Шмиц специално за Бауелементе Бау

 

В първа или в третата лига?

Все по-често чувам от колеги предприемачи, че пазарът е станал много труден, клиентите все по-вече и повече сравняват и отстъпките са вече водещата тема. В следствие на това, поръчката получава най-изгодния изпълнител. Дискусията ни се онагледява от супермаркети като Aldi, Lidl и много други. Те впечатляват с ниските цени на продуктите, но въпреки това печелят много.

Как се случва това?

На бройка те печелят само по няколко цента, въпреки това въз основа на огромните продадени количества, след като се тегли чертата, резултатите са много добри. Тяхното пазарно предимство е количеството.

В занаятчийството правилата обаче са други. Кое занаятчийско предприятие може да си позволи или би искало да инвестира повече в количество, вместо в качество? Значи трябва да има нещо повече, което да води до успех и удовлетвореност. Добрата новина е, че съществува друг начин. И той гласи – впечатляване на клиентите чрез високо качество.

Постигането на високо качество не е лесно. В това всички сме единодушни. Предприятието изкарва парите си или с ниски цени и големи количества или именно тук става интересно за занаятчийството – с високи цени и обозримо количество с най-високо качество.

Какво е решаващото в това твърдение?

Пазарни шансове има както в сегмента на продуктите с ниски цени, така и във висококачествения сегмент. Последният несъмнено е за занаятчийските предприятия. Не само че занаятчийското предприятие може да има по-голям успех в сегмента на висококачествените продукти, но е и най-естествено занаятчията да иска да произвежда качествено, вместо количествено.

Следователно всяко занаятчийско предприятие решава дали да участва в Бундеслигата, където най-високото качество е в центъра на внимание или по-добре в треторазрядната лига, където качеството се намира под натиска на цената. В този „най-долен” сегмент на пазара никое занаятчийско предприятие не може да има успех.

За съжаление в „средния” пазарен сегмент се задържат повечето занаятчийски предприятия. Те всички вярват, че с качество и изгодни цени ще могат да направят впечатление. Това обаче не работи.

Високото качество и изгодните цени се изключват взаимно

Как обаче стоят нещата в този „среден” сегмент на пазара? Чрез много рекламации и желание да притежаваме всичко евтино и много бързо. Предприятията правят икономии или от качеството на продуктите или от изпълнението на работните процеси. В следствие на което клиентите не могат да бъдат доволни, още по-малко пък да бъдат впечатлени.

На предприятието това не носи успех, нито пък удоволствие от работата.

Да се учиш от собствените грешки

Едно време аз също направих грешката и предлагах като рекламно послание „супер-качество на супер-цени”. Докато най-сетне схванах, че това не работи.

От тогава започнах да представям предприятието си само със супер-качество. Под супер-качество се разбира еднакво високо ниво на качеството на продуктите, консултациите, монтажа и сервизното обслужване.

На всеки е ясно, че тези високи изискване към качеството не могат да се получат безплатно. Точно обратно, много клиенти, тук имам предвид поколенията над 50-годишна възраст, са оставили лошия опит с ниското качество зад гърба си. Те не желаят да преживеят това отново и по тази причина отдават голямо значение на качеството и изискват да се наслаждават на живота си изцяло, вместо да имат излишни разправии. По тази причина са готови да заплатят за високото качество.

Много клиенти междувременно вече занаят, че с по-продължителната издръжливост на продуктите и високата надеждност на занаятчийските предприятия дори могат в дългосрочен план да спестят пари. Така имат повече радост от живота, а и от качеството.

Какво означава това за съзнателните занаятчийски предприятия?

Да настъпят газта и да се включат във водещата Бундеслига. Това ще рече да фокусират всички действия към най-високото ниво и така да се издигнат над „средния” сегмент. Отстъпките ще останат в миналото.

Това изисква промяна на начина на мислене, затова започнете първо от себе си. Не може да се изтрие миналото, но може да се определи бъдещето.

Авторът на нашата поредица: Гюнтер Шмиц, собственик и управител на Coplaning, е голям търговец на дограма в Люксенбург. През 2011 г. предприятието получава най-високата награда за качество – европейската награда EFQM за най-високо одобрение на клиентите.

Който заложи на високото качество, а не на изгодните цени, ще има успех като занаятчия. Авторът на текста е убеден в това.

Избрани статии от Bauelemente Bau

Международен панаир на дърводобивната и дървопреработващата промишленост LIGNA 2017

Системни конструкции от алуминий и стомана

Пожароустойчиви врати в сградата на концерна на Philips в Хамбург

Асоциацията за фасаден инженеринг вече е факт

Collider Аctivity Center на фирма Walltopia в София

Монтаж на подпрозоречни первази

Още от новостите на Schüco на BAU 2017

Dr. Hahn показва модерен дизайн

Gealan S 9000 във франкфуртската сграда Westside Tower

Gretsch-Unitas предлага системни решения за всички варианти

Избор на индустриална врата

ADLER на Ligna в Хановер от 22 до 26 май 2017

Hörmann – стъклена врата за димо- и пожарозащита

Roto прави нулевия праг за врати тип хармоника възможен

Geze превръща сградите в Smart Buildings

Монтаж на дограми и фасади с изолационните носещи профили PURENIT

ift форум - Интересни факти за областта на изпитванията

Над деветдесет авторски парчета участват в Рейнарс Рок трамплин

Стъкло и стъклопакети за екстериор и интериор

Йовета глас - Свят от стъкло

Фасадите се превръщат в прожекционни екрани

Стъклата на Guardian Glass поставени в екстремни условия

Противовзломна защита

Висока топлоизолация и енергийна ефективност на дограмата

Решения за врати за общи и подземни гаражи

Покривни прозорци FAKRO – естественият избор

Продуктите на ADLER подчертават хармонията с природата

ЕТЕМ с нова система в продуктовото си портфолио Е39 за прозорци и врати тип хармоника

Нов силен играч на пазара

Veka разработва приложение за проектиране на прозорци

Монтаж на прозорци в топлоизолирани монолитни зидове с ограничена носимоспособност на дюбели

HAUTAU на BAU 2017 - Техника за сигурност и автоматизация – със система в бъдещето

BAU 2017, Мюнхен – от 16 до 21 януари 2017 - Предложения за архитекти

Интервю с председателя на Сдружение „Български врати, прозорци и фасади“

REYNAERS – решения за модерна архитектура

Нов референтен обект на Schüco

Rehau внася цвят в играта

Hautau определя комфорта като фактор на успеха

Фасаден инженер – старт на дългоочакваната нова професия

Дизайн на фасади и дограма, част 1

Winkhaus предоставя висока защита за домовете с брава-мартина autoLock AV3

Многобройни новости в областта на двуосовото отваряне

Velux Smart Ventilation – успешен панаирен дебют

Масо преработва панти и ножици

Roto допълва програмата

Veka хвърля поглед върху бъдещето на прозорците

Интервю с Андреас Хартлиф и Бонифациус Айхвалд

Schüco AWS 120 CC.SI сертифициран от Института в Дармщад

Hörmann – обогатена дизайнерска програма

Поредица „Съвети за успех” на Гюнтер Шмиц за Bauelemente BAU

Veka залага на активния диалог с клиентите

Специалитетите

Резултати от работна среща в ift-Розенхайм

Adler поставя рекорд при измерването на адхезията

Kömmerling Chemische Fabrik GmbH със специална презентация на Българската строителна седмица 2014

Концентрирана компетентност

fensterbau/frontale 2014 отбеляза нов рекорд

Hautau – сила във вентилацията и автоматизацията

Нова генерация кутии за ролетни щори от Veka

Съветите за успех на Гюнтер Шмиц за Bauelemente BAU

Schüco разширява възможностите за фасаден дизайн със системата Parametric Concept

Къде сме днес и с какво трябва да се съобразим

Българската следа в олимпийските съоръженията на Зимните олимпийски игри 2014 в Сочи

VEKA AG укрепва позициите си с придобиването на конкурента GEALAN

Фотобиореактори във фасадите за производство на енергия

fensterbau/frontale 2014 – по-силен от всякога

Поредица „Съвети за успех” на Гюнтер Шмиц за Bauelemente BAU

Veka разширява асортимента от декори

Напълно автоматизиран прозорец от Roto

Интервю с председателя на Сдружение български врати, прозорци и фасади инж. Димитър Иванов

Фактори, въздействащи върху данъчния морал

Winkhaus предлага нов обков за големи прозорци

Стратегически партньор в проекта Green Solution House

Актуалната 76 милиметрова система на групата profine

GU с нови допълнения към концепцията за входни врати

Изследване на теглото на стъклопакетите

Мобилно измерване на Ug – стойностите и изчисляване на възможностите за намаляване на енергийните разходи

Законово противопоставяне на ЕС срещу предлагането на нелегално изсечена дървесина

Фотоволтаични и соларни системи от SCHÜCO

VELUX – естествена светлина на необичайно място

Inoutic предлага онлайн вариант за конфигуриране на прозорци

Saint Gobain има милост към монтажниците

Системите на Reynaers в авангардната сграда RED APPLE до Южния парк в София

Устойчиво решение за паралелно плъзгане от HAUTAU

Системи за вентилация от Gretsch-Unitas за жилища

Нова програма на Hörmann за интериорни врати SolideStyle

Съветите за сигурен успех от Гюнтер Шмиц специално за Бауелементе Бау

Обзор на европейския пазар, изразен в актуални стойности

Нов обков за паралелно плъзгане от Масо

Още по-голяма свобода на идеите в цвят

Тема на броя: стъкла и стъклопакети

Стъкло и стъклопакети за екстериор и интериор

Доволните клиенти осигуряват следващите поръчки

Бистро като вода, здраво като камък

Внезапно се заговори за универсалния дизайн

Секторен анализ на компетенциите на работната сила

Обков на Winkhaus с противовзломна защитна функция

Системите на Reynaers Aluminium в остъкления покрив на Bulgaria Mall

Съвети за проветряването при подмяна на дограмата

Границите на възможното

3С – импрегнирана уплътняваща лента за прозорци

glasstec 2012 – водещият панаир за стъкло

Видимо и осезаемо качество

Използват ли се лесно модерните прозорци?

Security Essen от 25 до 28 септември 2012 година

Нови терминали за Варна и Бургас

Нови изследвания показват възможностите на динамичните слънцезащитни системи

Водещите теми на BAU 2013

Повишена противовзломна защита за прозорци и балконски врати

Universal Design за строителните продукти

Ново от Reynaers : Венталис Акустик

Нова конструкция от Wicona

Solutia Inc. предлага ново Low-E фолио на пазара

Siegenia-Aubi разработи ново приложение за сигурни прозорци

Цялостни сертифицирани решения на Reynaers за пожарозащита

Renson разработи нова система за вентилация

Hautau с решения за вентилация

Sikkens - професионални покрития за дървените повърхности

Winkhaus осигурява надеждна вентилация

Siegenia-Aubi проправя нови пътища в обкова

HAUTAU с поглед в бъдещето

Adler предлага импрегнатор ...

Специално изискване за френския пазар

Системите за заключване на Winkhaus гарантират сигурността

Прозорците са повърхности, доставящи енергия

През Интернет, от всяка точка на света

Елементната фасада на Wicona

Somfy осигурява оптимални условия

Прозорецът като безплатен соларен колектор

Генерацията evo

Gealan предлага запълнени с пяна IKD®-профили за крила

Най-добрите възможности за дървените прозорци

Schüco санира италианското си седалище

Семинар на асоциация „Български врати и прозорци”

PVC прозорци и врати, разработено от сдружението „Български врати и прозорци”

Апликация за мобилен телефон от ift

Продуктите на топ-иноватора в Германия, представени на нашия пазар

Индивидуални решения на Hydro Building Systems за българския пазар

Добра информираност - устойчива дълготрайна стратегия

Добра информираност - устойчива дълготрайна стратегия

Системата CS104

Комплексно решение за осветяване на модерния интериор

Окрилени от нарастващото търсене

До 80 процента по-малко енергия

Почти безвредно влияние на прозорците

Ръчно дистанционно управление с изискан дизайн



 НАЧАЛО               КАТАЛОГ               ИЗБРАНО               ЗА НАС

Via Bulgaria Ltd.
Mobile: +359 888 598 660
bauelemente@viabulgaria.com
www.viabulgaria.com